Автоматичне призначення пенсії є реальністю

У червні 2020 року запроваджена нова електронна послуга – «Автоматичне призначення пенсії».

Відтепер пенсія може бути призначена автоматично при досягненні пенсійного віку без особистого звернення та відвідування органів Фонду.

Що для цього необхідно?

Подайте відповідні документи через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису – КЕП.

На вебпорталі застрахована особа заповнює та подає «Анкету-заяву на автоматичне призначення пенсії». Разом з анкетою подаються файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу (паспорт громадянина України, реєстраційна картка платника податків, документи про навчання, трудова книжка, військовий квиток, тощо).

Ви маєте дати згоду на обробку персональних даних для призначення пенсії в автоматичному режимі, та надіслати в обробку. Результати опрацювання Вашої заяви можна переглянути у вкладці «Мої повідомлення».

Документи, які надані разом з анкетою-заявою для автопризначення пенсії, будуть оцифровані та атрибутовані спеціалістами Фонду.

На їх підставі буде сформована електронна пенсійна справа, складові якої стануть доступні особі, яка набула статус пенсіонера, у розділі «Моя пенсія».

Кількість переглядів: 3