Булінг: проблема чи норма?

21 листопада  в Олександрівській філії Кіровоградського ОЦЗ було  проведено чергове заняття клубу   для жінок “Успішна жінка”  на тему: “Дім,сім’я: як встигнути все?” На зустріч були запрошені соціальний психолог  Рустамян О.М. та вчитель-логопед Ситник С.О.  КЗ”Олександрівське НВО№2”. На засіданні клубу було піднято питання ,яке педагоги у школах воліють не помічати, щоб не було переслідувань , а батьків воно не турбує -питання булінгу у школах.

Основним завданням цієї зустрічі стало отримання певних знань щодо цієї проблеми та знаходження шляхів рішення проблеми булінгу.

Зовнішність, вимова, поведінка, успіхи в навчанні, статки родини – все це може стати причинами цькування дитини. Тривалі агресивні дії щодо іншого в світі називають булінгом. Україна – в першій десятці країн Європи за його поширеністю з-поміж 11-15-річних школярів. Вона залишила далеко позаду не лише найбільш соціально благополучні Данію чи Норвегію, але й, приміром, Угорщину та Грецію. Такі дані наводить ВООЗ.

Торік 67% українських дітей або були жертвами, або кривдниками, або свідками булінгу, за даними ЮНІСЕФ. Чверть із них безпосередньо зазнали цькувань. 48% цих дітей нікому не розповіли про пережите. Чи не вперше в Україні заговорили голосно й одверто про цю проблему.

Тому основною метою заняття стало поширення інформації про це явище,яке є тотальним та разюче масштабним не лише у школах великих міст ,а й навіть селищ та сіл. Зустріч відбулась у вигляді двостороннього діалогу між педагогами і батьками: конкретні питання-вичерпні відповіді.

В подальшому такі зустрічі мають на меті поширення проблем не лише дорослих, а і дітей, молоді ,а вони-наше майбутнє.

Кількість переглядів: 10