Індивідуальний підхід: у чому полягає ефективність співпраці кар’єрного радника та шукача роботи?

У наш час все більше людей цікавляться тим, як отримати статус безробітного, стати на облік в службі зайнятості чи просто прийти за кваліфікованою профорієнтаційною консультацією. Тож центри зайнятості намагаються іти в ногу з часом і вдосконалювати методи своєї роботи.

Завдання служби зайнятості – якісно допомогти знайти роботу тому, хто цього потребує. І в цьому на допомогу приходять реєстратори та кар‘єрні радники. Хто вони?

Основними завданнями реєстратора є з’ясування потреб клієнта; інформування  його про послуги, які надає служба зайнятості; допомога у пошуку роботи, професійного навчання, можливості участі у громадських та тимчасових роботах. Реєстратор пропонує шукачеві роботи скласти резюме, а також розмістити його, за наявності, на Інтернет-ресурсах; відвідати заходи служби зайнятості та проводить первинне профілювання – оцінку можливостей працевлаштування людини, з’ясовує особисті дані клієнта, інформацію про його професійну кваліфікацію, освіту та професійний рівень.

Державною службою зайнятості з початку року впроваджено в роботу інститут кар’єрного радника, який дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг із планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи.

«Кар’єрний радник – це співробітник служби зайнятості, який надає послуги особам, які шукають роботу, та безробітним, здійснює супровід таких осіб з метою їх якнайшвидшого працевлаштування. Інститут кар’єрного радника запроваджено задля того, щоб надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт. Кожна особа, яка звертається до державної служби зайнятості, бажає, щоб у неї було право обирати послуги, які будуть надаватися в центрі зайнятості», – зазначає начальник відділу надання соціальних послуг Олександрівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості Костенко Вікторія Олександрівна.

Кар’єрний радник працює з кожним клієнтом окремо. Він зможе побачити перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці в момент працевлаштування, та допоможе подолати їх.

Серед основних пріоритетних завдань кар’єрних радників:

  • первинне та поглиблене профілювання осіб, які шукають роботу, та безробітних для оцінки можливості їх працевлаштування з урахуванням кваліфікації та навичок (проводиться шляхом профілювання);
  • складання разом із безробітною особою індивідуального плану працевлаштування або індивідуального плану надання послуг;
  • надання консультацій, здійснення організації активних заходів для працевлаштування клієнта шляхом аналізу потреб та можливостей осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних щодо працевлаштування;
  • моніторинг та оцінювання результатів заходів.

Безробітний – працевлаштований, а роботодавець задоволений швидкістю підбору працівника, – саме на такий результат працюють кар’єрні радники Кіровоградщини.

Загалом, на Кіровоградщині працюють 73 кар’єрних радника.

Кількість переглядів: 6