Кіровоградщина: за січень-липень ц.р. на «Пульс» надійшло 2 звернення

Протягом січня – липня 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс»  надійшло 2 звернення, з яких: 1 звернення – до Кропивницької ОДПІ Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо перевищення терміну надання адміністративних послуг, а саме отримання відмітки в паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта та 1 – до Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо відмови в записі на особистий прийом.

Питання, порушені заявниками, вирішені по суті.

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що  «Пульс» це гаряча телефонна лінія, за якою телефоном: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Телефонна лінія працює цілодобово.

Кількість переглядів: 1