Конкурс щодо зарахування осіб до кадрового резерву

Обласна державна адміністрація оголошує конкурс щодо зарахування осіб до кадрового резерву на посаду голови Олександрівської районної державної адміністрації на 2014 рік

 

У конкурсі можуть брати участь особи, які:

– є громадянами України;

– вільно володіють українською мовою;

– мають повну вищу освіту;

– мають стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування

– не менше як п ‘ять років на посадах керівників державних підприємств, установта організацій, їх заступників або не нижче п’ятої категорії

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

– досягли встановленого законом граничного віку перебування надержавній службі;

– визнані в установленому порядку недієздатними;

– мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державногослужбовця;

– позбавлені права займати відповідні посади в установленому закономпорядку на визначений строк;

– в інших випадках, установлених чинним законодавством.

 

Без конкурсного відбору зараховуються до кадрового резерву (за умови подання документів у визначений строк):

– народні депутати України, державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування, які займали посади першої, другої категорії не менше як два роки;

– переможці та лауреати щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець “.

 

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

– заяву на участь у конкурсі;

– копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України;

– заповнену особову картку форми П-2ДС;

– фотокартку розміром 4х 6 сантиметрів;

– копії документів про освіту.

 

Строк прийняття документів – 30 календарних днів після опублікування оголошення у газеті “Народне слово” від 14.11.2013 (тобто-по 13.12.2013).

 

Претенденти на участь у конкурсі надають документи за адресою:

м. Кіровоград, пл. Кірова, 1, обласна державна адміністрація, кімната 185, тел. 24-18-42

Конкурс у формі співбесіди відбудеться 20 грудня 2013 року

о 10.00 год. у приміщенні обласної державної адміністрації.

Кількість переглядів: 201