Надання високоякісних послуг – задача сьогодення

Метою створення Центрів обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів. Такі центри створюють комфортні умови для своєчасної сплати платниками податків належних податків і зборів до бюджету.

Надання високоякісних послуг органами Державної фіскальної служби держави – це задача сьогодення, адже сплата податків має бути для платника процедурою зручною і необтяжливою.

В органах ГУ ДФС у Кіровоградській області створено та працюють 22 Центри обслуговування платників.

З початку 2015 року до Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося близько 191322 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 18096 адміністративних послуг.

Органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 1800 – 2800 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, книг обліку доходів і витрат, видачі довідок про відсутність заборгованості, карток платника податків.

Нагадаємо, Центри обслуговування працюють при кожній податковій інспекції та відділенні. З переліком послуг, що надаються та детальною інформацією про роботу Центрів обслуговування платників можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДФС у Кіровоградській області: kr.sfs.gov.ua.

Кількість переглядів: 2