Покрокова інструкція щодо реєстрації осіб як безробітних в державній службі зайнятості

Кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості.

Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості:

 з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування;

  тут же ви знайдете електронну поштову скриньку цього центру зайнятості.

Крок 2. Підготовка заяв:

безробітного та     Заяви про     призначення/поновлення

допомоги по безробіттю;

статусу виплати

                    роздрукуйте заяви;

                    заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);

                    зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв (безкоштовні інтернет-додатки для сканування документів шукайте у Google Play чи AppStore).

Крок 3. Підготовка документів:

                    уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;

        складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;

                    зробіть скан- або фото-копії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

                    оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа обраного вами центру зайнятості (Крок 1);

        у темі листа зазначте прізвище, ім’я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів – Петренко Іван Петрович»;

      у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! При формуванні е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів:

         надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вами центру зайнятості.

Нагальне прохання:

Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного:

      чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7.

Тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником.

Також, шукайте додаткову і актуальну інформацію на офіційному вебсайті державної служби зайнятості та його вебсторінках “Освітній портал” і “Профорієнтація та розвиток кар’єри“, у особистих е-кабінетах та на верифікованій Фейсбук-сторінці державної служби зайнятості.

Звертаємо вашу увагу!

Заявник несе відповідальність за достовірність та повноту поданих відомостей та документів.

Відповідно до вимог Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

При цьому, доводимо до вашого відома, що центр зайнятості виконує свої повноваження щодо здійснення верифікації поданих вами документів та розслідування страхового випадку.

Кількість переглядів: 2