Посадовці ДФС відповідають на звернення платників податків Кіровоградщини

Суспільна відкритість Кіровоградських фіскальних органів підтверджується налагодженим зворотним зв’язком з представниками бізнесу м. Кіровограда та загалом громадянами.

Так, за січень-лютий 2015 року до територіальних органів Головного управління ДФС у Кіровоградській області надійшло 52 письмові звернення, з них 47 заяв, 4 пропозиції та 1 скарга.

У письмових зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо інформування про ухилення від сплати податків – 19,2%, адміністрування податку на доходи фізичних осіб – 13,5%, акцизного податку – 9,6%, контрольно-перевірочної роботи та реєстрації та обліку платників податків – 7,7%, плати за землю – 5,8%.

Посадовими особами органів ГУ ДФС області здійснено 135 прийомів за зверненнями громадян, що на 82 прийоми більше, ніж за відповідний період 2014 року.

Найбільше до посадовців зверталися фізичні особи – підприємці – 63 (46,3%), селяни – 41 (30,1%), директори та бухгалтери – 12 (8,8%).

Основні питання, що ними порушувалися – податкова політика – 125 звернень.

Особистий прийом громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється за окремим графіком та за попереднім записом не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому. Запис проводиться за телефоном: (0522) 36-69-99. Адреса приймальні громадян Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області: м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 55.

З графіком прийому громадян посадовими особами, нормативними документами з питань звернень громадян та іншою інформацією щодо проведення особистих прийомів керівництвом відомства громадяни можуть ознайомитись на офіційному порталі Головного управління ДФС у Кіровоградській області у розділі «Приймальня громадян».

Кількість переглядів: 2