Практика роботи місцевих органів виконавчої влади району із розгляду звернень громадян

На оперативній нараді, яку 16 вересня провів перший заступник голови райдержадміністрації Анатолій Каражбей, розглянуто питання про практику роботи місцевих органів виконавчої влади району із розгляду звернень громадян.

За словами головного спеціаліста сектору юридичної роботи та звернень громадян апарату райдержадміністрації Алли Похнатюк, за січень-серпень 2019 року до Олександрівської районної державної адміністрації надійшло 594 звернення.

Із них: вирішено позитивно – 397, дано розяснення – 170 звернення, перебувають на розгляді – 23 звернення, 4 звернень надіслано за належність відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Звернення надіслано до Олександрівського відділення поліції Знамянського ВП ГУНП в Кіровоградській області та Олександрівської селищної ради Кіровоградської області.

З обласної державної адміністрації за січень – серпень 2019 року до Олександрівської райдержадміністрації надійшло 8 контрольних звернень, що на 3 звернення менше, ніж у минулому році.

Через Кіровоградський обласний контактний центр надійшло  322 звернення, з них: через Урядову гарячу лінію – 205 звернень, через гарячу лінію голови ОДА – 117 звернення, що на 27 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

На гарячу лінію керівництва Олександрівської райдержадміністрації надійшло 32 звернення.

До Олександрівської райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, що на 7 звернень менше ніж у аналогічному періоді минулого року.

Основними питаннями звернень громадян є:

питання соціального захисту населення – 311 звернень,

питання комунального господарства – 82 звернення,

питання аграрної політики і земельних відносин – 33 звернення,

охорона здоров’я – 32 звернення,

екологія та природні ресурси – 22 звернення,

діяльність органів місцевого самоврядування – 13 звернень та інші,

освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 9 звернень,

сімейна та гендерна політика, Захист прав дітей – 9 звернень,

транспорту і зв’язку – 8 звернень,

питання праці і заробітної плати – 7 звернень,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 5 звернень,

 житлова політика – 4 звернення.

Кількість переглядів: 15