Про роботу із зверненнями громадян та організацію особистого прийому громадян в Олександрівській районній державній адміністрації за 2019 рік

Статтею 40 Конституції України передбачено, що усі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення, сприяти позитивному його вирішенню і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін.

За січень-грудень 2019 року до Олександрівської районної державної адміністрації надійшло 807 звернень, що на 79 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Із них: вирішено позитивно – 517, розяснено – 271 звернення, знаходяться на розгляді – 11 звернень, 8 звернень надіслано за належність відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

З обласної державної адміністрації за січень – грудень 2019 року до Олександрівської райдержадміністрації надійшло 19 контрольних звернень, що на 2 звернення більше, ніж у минулому році.

Через Кіровоградський обласний контактний центр надійшло 478 звернень, з них: через Урядову гарячу лінію – 307 звернень, через гарячу лінію голови ОДА – 152 звернення, що на 22 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

На гарячу лінію керівництва Олександрівської райдержадміністрації надійшло 39 звернень.

Протягом 2019 року надійшло 14 колективних звернень, що на 7 звернень менше ніж у аналогічному періоді минулого року.

Основними питаннями звернень громадян є: питання соціального захисту населення – 442 звернення, питання комунального господарства – 99 звернень, питання аграрної політики і земельних відносин – 55 звернень, охорона здоров’я – 45 звернень, екологія та природні ресурси – 27 звернень, діяльність органів місцевого самоврядування – 16 звернень освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 13 звернень, сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 11 звернень, транспорту і зв’язку – 9 звернень, питання праці і заробітної плати – 9 звернень, житлова політика – 7 звернень, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 5 звернень, та інші.

Всі звернення були розглянуті керівництвом районної державної адміністрації та з відповідними дорученнями надіслані для перевірки фактів та вирішення питань, порушених у них, у структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Терміни розгляду звернень громадян за 2019 рік не порушувались.

На особистому прийомі громадян у керівництва райдержадміністрації протягом січня-грудня 2019 року побувало 103 особи.

Відповідно до затверджених щомісячних графіків особистого виїзного прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації по сільських та селищних радах в 2019 році було організовано 16 виїзних прийомів, на яких побувало 31 особа. Виїзні прийоми проведено в Єлизаветградківській селищній раді (3 прийоми), Веселівській сільській раді, Голиківській сільській раді (2 прийоми), Розумівській сільській раді, Михайлівській сільській раді, Вищеверещаківській сільській раді, Олександрівській селищній раді (3 прийоми), Соснівській сільській раді, Родниківській сільській раді, Староосотській сільській раді, Несватківській сільській раді.

Звернення від членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на Сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на Сході України, членів їх сімей розглядаються першочергово і перебувають під особистим контролем у голови райдержадміністрації.

При розгляді звернень найменш соціально захищених верств населення вишукуються всі можливості для вирішення їх проблем, зокрема, непрацездатних осіб, які постраждали внаслідок катастрофи на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці. Зазначені категорії громадян ставляться на чергу в управлінні праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації на санаторно-курортне лікування, одноразову грошову допомогу, видачі їм талонів для придбання твердого палива. Малозабезпеченим сім’ям надається грошова допомога, одноразова допомога у в’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини. Виплачується допомога на дітей, які перебувають під опікою.

За 2019 рік управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, відповідно до звернень громадян, надано матеріальну допомогу:

  • одноразова державна допомога з Фонду соціального захисту інвалідів – 12 особам на суму 9,2 тис. грн.;
  • допомога з місцевого бюджету – 163 особам на суму 523,9 тис. грн.;
  • допомога від депутатів Кіровоградської обласної ради – 21 особам на суму 63 тис. грн.

Районна державна адміністрація приділяє значну увагу на задоволення законних прав та інтересів громадян, забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, що є фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Повторно повідомляємо, що при Олександрівській районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» керівництва Олександрівської районної державної адміністрації. Просимо телефонувати за  номером 3-20-46.

Кількість переглядів: 5