Про роботу із зверненнями громадян та організацію особистого прийому громадян в Олександрівській районній державній адміністрації за ІІІ квартал 2018 року

Статтею 40 Конституції України передбачено, що усі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення, сприяти позитивному його вирішенню і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом термін.

За січень-вересень 2018 року до Олександрівської районної державної адміністрації надійшло 624 звернення.

Із них: вирішено позитивно – 330 звернень, розяснено – 276 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»  – 2 звернення, на розгляді – 16 звернень.

Основними питаннями звернень громадян є: питання соціального захисту населення – 210 звернень, питання комунального господарства – 175 звернень, охорона здоров’я – 44 звернення, питання аграрної політики і земельних відносин – 43 звернення, транспорту і зв’язку – 38 звернень, освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 17 звернень, житлова політика – 15 звернень, сімейна та гендерна політика, захист прав дітей – 15 звернень,  екологія та природні ресурси – 11 звернень, питання праці і заробітної плати – 8 звернень та інші.

З обласної державної адміністрації за січень-вересень 2018 року до Олександрівської райдержадміністрації надійшло 12 контрольних звернень, що на 9 звернень меньше, ніж у минулому році.

Всі звернення були розглянуті керівництвом районної державної адміністрації та з відповідними дорученнями надіслані для перевірки фактів та вирішення питань, порушених у них, у структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Через Кіровоградський обласний контактний центр надійшло                      328 звернень, з них: через Урядову гарячу лінію – 196 звернень, через гарячу лінію голови ОДА – 132 звернення, що на 71 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

На гарячу лінію керівництва Олександрівської райдержадміністрації надійшло 24 звернення.

Терміни розгляду звернень громадян за ІІІ квартал 2018 року не порушувались.

Відповідно до затверджених щомісячних графіків особистого виїзного прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації у січні-вересні 2018 року по сільських та селищних радах проведено 17 виїзних прийомів, на яких побувало 30 осіб.

Звернення від членів сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на Сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на Сході України, членів їх сімей розглядаються першочергово і перебувають під особистим контролем у голови райдержадміністрації.

При розгляді звернень найменш соціально захищених верств населення вишукуються всі можливості для вирішення їх проблем, зокрема, непрацездатних осіб, які постраждали внаслідок катастрофи на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці. Зазначені категорії громадян ставляться на чергу в управлінні праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації на санаторно-курортне лікування, одноразову грошову допомогу, видачі їм талонів для придбання твердого палива. Малозабезпеченим сім’ям надається грошова допомога, одноразова допомога у в’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини. Виплачується допомога на дітей, які перебувають під опікою.

За січень-вересень 2018 року управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації, відповідно до звернень громадян, надано матеріальну допомогу:

одноразова державна допомога з Фонду соціального захисту інвалідів – 9 осіб на суму 6,3 тис.грн.;

допомога з місцевого бюджету – 147 осіб на суму 258,4 тис. грн.;

допомога від депутатів Кіровоградської обласної ради – 20 осіб на суму 59 тис.грн..

Районна державна адміністрація приділяє значну увагу на задоволення законних прав та інтересів громадян, забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, що є фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Повторно повідомляємо, що при Олександрівській районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» керівництва Олександрівської районної державної адміністрації. Просимо телефонувати за                    номером 3-20-46.

Кількість переглядів: 0