Про роботу ВЕБ-порталу Пенсійного фонду України

З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб- портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки  новим функціональним можливостям значно розширено  дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат  часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

–         отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

  • здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та  впливають на  пенсійні права (для працюючих);
  • отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної  пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду

пенсії, закінчення строку виплати пенсії  тощо;

  • подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

–         подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

–         подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

  • подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
  • записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам

можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн  реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

Кількість переглядів: 10