Про стан розгляду звернень громадян в управлінні соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2014 року

Робота із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президенту від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

В управлінні соціального захисту населення проводиться особистий прийом громадян керівництвом та спеціалістами управління щоденно            з 8.00 години до 17.15 години. Також надаються консультації з питань соціального захисту населення, отримання пільг та з питань праці за телефоном «гарячої лінії» 3-23-02.

Протягом 9 місяців 2014 року на особистому прийомі в начальника управління та його заступника прийнято 64 громадянина (на 46% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року).

Протягом звітного періоду до управління соціального захисту через органи влади надійшло 98 звернень громадян, що на 14% більше ніж в минулому році.

Для попередження виникнення повторних звернень громадян до управління соціального захисту населення увага звертається також на забезпечення максимальної обізнаності людей про те, над чим працює управління, як планується вирішення тих чи інших проблем, що зачіпають їх інтереси. Цьому слугує практика проведення виїзних прийомів.

Протягом 2014 року спеціалістами управління було здійснено 16 виїзних прийоми в населені пункти району, де було прийнято та надано роз’яснення 275 громадянам.

Основні питання, що порушуються під час звернень громадян стосуються призначення і оплати соціальних допомог, надання субсидії та пільг на оплату житлово – комунальних послуг та надання матеріальної допомоги.

На оперативних нарадах у начальника управління соціального захисту населення аналізуються якість та своєчасність розгляду звернень громадян, а також проблеми, що спричиняють звернення. Розглядаються шляхи вирішення порушених у них питань.

Що стосується статистичних даних, то всього на розгляд надійшло:        162 звернення. З них заяв – 110, скарг – 2. Пропозиції не надходили.

 З департаменту соціального захисту населення та районної державної адміністрації надійшло 76 звернень, із них з Урядової гарячої телефонної лінії – 38 звернень, контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації – 12, з інших органів влади до управління надійшло 2 звернення, безпосередньо від заявників – 7 звернень.

Кількість переглядів: 31