У 2019 році до служби зайнятості Кіровоградщини надійшло 68 звернень

Понад 1800 мешканців області звернулися на особистий прийом до служби зайнятості Кіровоградщини у 2019 році

Упродовж 2019 року Кіровоградська обласна служба зайнятості продовжувала роботу щодо забезпечення права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистому прийомі, шляхом використання електронної пошти для написання електронних звернень та ін.

Зазначена діяльність спрямована на вирішення порушених проблем та задоволення вимог заявників у терміни, визначені чинним законодавством. У кожному випадку розглядаються всі можливі підходи до вирішення проблемних питань, з якими звертаються громадяни, проводиться ретельна перевірка усіх звернень, де йдеться про недоліки в роботі служби зайнятості.

Так, протягом звітного періоду до обласного, міськрайонних центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості надійшло 31 письмове звернення, що на 15 менше, ніж у 2018 році.

Крім цього, надійшли 10 електронних звернень (форма для написання електронних звернень розміщена на регіональній вебсторінці в рубриці «Зворотній зв’язок»), а також звернення через Кіровоградський обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію (всього – 68).

Більшість питань, які порушили громадяни, стосувалися працевлаштування, виплати матеріального забезпечення, реєстрації в службі зайнятості, чинного законодавства про зайнятість і права громадян на соціальний захист у разі настання безробіття.

У 2019 році від громадян надійшли 5 скарг на неправомірні дії працівників центрів зайнятості та філій, що за результатами розгляду виявилися не обґрунтованими.

Усі звернення та скарги розглянуто вчасно, кожен заявник отримав відповідь.

На особистий прийом, що проводиться керівництвом центрів зайнятості та філій, звернулися 1875 осіб (на 1,1% більше у порівнянні з 2018 роком). Громадяни, які звернулися, отримали відповідну допомогу щодо вирішення проблемних питань, роз’яснення та консультації фахівців.

З метою розширення можливості оперативного інформування населення про шляхи вирішення проблем зайнятості, забезпечення прозорості й доступності інформації про діяльність центрів зайнятості та філій, надання відповідних професійних консультацій та роз’яснень громадянам з питань зайнятості населення, ринку праці в усіх центрах зайнятості та філіях функціонують громадські приймальні та інформаційні куточки, де розміщені матеріали нормативно-правового характеру, інша корисна інформація, пов’язана з працевлаштуванням.

Крім цього, для мешканців області діють телефонна «гаряча» лінія обласного центру зайнятості та телефонна лінія з питань застосування роботодавцями іноземної робочої сили.

Кількість переглядів: 1