У райдержадміністрації

 

1 липня голова районної державної адміністрації Валерій Авксентьєв провів  оперативну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, відомств та інших органів центральної виконавчої влади.

Основним питанням, яке розглядалося на нараді, було стан виконання Національного плану дій за напрямком дерегуляція, розвиток підприємництва та реформи системи надання адміністративних послуг.

 Відкриваючи засідання, голова райдержадміністрації Валерій Авксентьєвзвернув увагу присутніх на важливості реалізації у регіоні завдань Президента України щодо створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу. Віннаголосив, що реформування системи надання адміністративних послуг є важливою складовою процесу дерегуляції, одним із механізмів покращення соціально-економічного середовища, створення сприятливого бізнес-клімату та запобігання проявам корупції.

 

У ході наради начальник управління економічного розвитку торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Сергій Антіпов інформував присутніх про стан виконання Національного плану дій на 2013 рік за напрямком дерегуляція, розвиток підприємництва та реформування системи надання адміністративних послуг у Олександрівському районі. За його словами,головою райдержадміністрації видано розпорядження голови Олександрівської районної державної адміністрації від 21 березня 2013 року №90-р «Про організацію виконання Закону України «Про адміністративні послуги», яким затверджено план заходів з організації створення Центру надання адміністративних послуг», доручення голови РДА від 29 квітня 2013 року №01-10/14/1 та ряд розпоряджень голови райдержадміністрації, якими затверджено інформаційні та технологічні картки надання адміністративних послуг.

Вищезазначені розпорядження голови райдержадміністрації розміщені на офіційному веб-сайті Олександрівської районної державної адміністрації в розділі «Адміністративні послуги».

Одержувачі  адміністративної послуги  можуть  безкоштовно  отримати консультаційну допомогу з питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, за контактними телефонами: 3-25-00,  3-24-37, 3-22-26.  Інформація також  розміщена  на  офіційному   веб-сайті   та   на  стендах   в   приміщенні Олександрівської районної державної адміністрації та управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

В приміщенні районної державної адміністрації знаходиться скринька для письмових звернень громадян. Отже, кожен суб’єкт має можливість звернутися з зауваженнями і пропозиціями щодо якості надання адміністративних послуг.

Проведена інвентаризація адміністративних послуг на предмет відповідності чинному законодавству, затверджені відповідальні особи за надання адміністративних послуг та проведений моніторинг надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг в Олександрівському районі за 2012 рік.

12 та 18 червня 2013 року відбулися наради з питань забезпечення можливості прийняття та повернення документів для надання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку суб’єктів надання адміністративних послуг з представниками Олександрівського цеху обслуговування споживачів №1 КД УДППЗ «Укрпошта».

26 червня 2013 року відбувся семінар-навчання відповідальними особами Олександрівського відділення Знам’янської ОДШ, Олександрівського районного відділу управління ДСНС, реєстраційної служби Олександрівського управління юстиції, відділу Державі ого земельного агентства в Олександрівському районі, управління соціального захисту населення Олександрівської РДА з представниками Олександрівського цеху обслуговування споживачів №1 КД УДП1 ІЗ «Укрпошта». Крім того, на даному навчанні були  підписані Регламенти взаємодії.

На даний час розроблені інформанті!і картки для отримання і доставки за допомогою поштового зв’язку органами місцевого самоврядування.

 

Також по цьому питанню виступили начальник управління юстиції в Олександрівському районі Олена Надьон, начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Федір Шаповал,начальник відділу регіонального розвитку містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Яніна Драган, начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Валерій Скрипник, начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Марина Сандул, начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Костянтин Данов.

     За результатами наради дано відповідні доручення.

 

Кількість переглядів: 53