У райдержадміністрації

15 квітня березня голова райдержадміністрації Ольга Борота провела оперативну нараду з апаратом та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та відомств. У нараді взяв участь   голова районної ради Григорій Гончаренко.

На нараді начальник відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Анастасія Бурківська доповіла про стан поводження з твердими побутовими відходами у районі. За її словами, розпорядженням голови Олександріської районної державної адміністрації від 19 липня 2017 року № 188-р “Про створення тимчасової робочої групи”, затверджено склад тимчасових робочих груп з обстеження сміттєзвалищ в Олександрівському районі, якими ведеться аналіз утримання наявних на їх територіях сміттєзвалищ, відповідність їх пожежним нормам.

Органами місцевого самоврядування району створені постійно діючі комісії з питань поводження з безхазяйними відходами, якими організовується робота з виявлення та обліку безхазяйних відходів на підпорядкованих територіях, встановлення їх власників та вживання заходів щодо їх ліквідації.

Сільськими, селищними радами розроблені та затверджені схеми санітарної очистки населених пунктів, графіки вивозу та складування твердих побутових відходів.

Всього в Олександрівському районі наявно 15 сміттєзвалищ, із них паспортизовано – 9. Олександрівською районною державною адміністрацією рекомендовано органам місцевого самоврядування прискорити розробку паспортів місць видалення відходів, при підготовці проектів місцевих бюджетів на 2019 рік передбачити кошти на розробку паспортів місць видалення відходів. Також, органам місцевого самоврядування рекомендовано передбачити у місцевих бюджетах кошти на 2019 рік для своєчасного проведення необхідних лабораторних досліджень для внесення щорічних змін до паспортів місць видалення відходів.

Окрім того, відділом регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації рекомендовано виконавчим комітетам сільських та селищних рад проаналізувати наявність та стан утримання на відповідних територіях санкціонованих та несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ побутових та інших відходів, вжити заходи щодо оформлення всіх необхідних дозвільних документів на початок роботи сміттєзвалищ та дотримання вимог чинного законодавства під час їх функціонування,  забезпечити  належний рівень безпеки на сміттєзвалищах та попередження пожеж на них. У разі наявності несанкціонованих сміттєзвалищ провести із землекористувачами на території яких вони розташовані, роботу щодо їх ліквідації.

Станом на 10 квітня 2019 року в районі ліквідовано 19 несанкціонованих сміттєзвалищ. Загальний обсяг зібраних побутових відходів на несанкціонованих сміттєзвалищах становить 24м3.

Органами місцевого самоврядування району створені місцеві програми по поводженню з твердими побутовими відходами, які фінансуються за наявності коштів у місцевих бюджетах.

Відділом регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації рекомендовано органам місцевого самоврядування переглянути програми по поводженню з твердими побутовими відходами та передбачити кошти у місцевих бюджетах на виконання даних програм.

Також, головою Олександрівської районної державної адміністрації доручено підприємствам установам та організаціям району забезпечити подання декларацій про відходи через електронну систему здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами та доведено до відома суб’єктів, діяльність яких призводить до утворення відходів обсягом від 50 до 1000 умовних одиниць про необхідність подання декларацій про відходи.

Про питання здійснення патронату над дитиною на нараді доповіла директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Тетяна Приходько. Так, головою районної державної адміністрації видано розпорядження від 24 травня 2017 року № 141-р “Про патронат над дитиною”, яким запроваджено в районі послугу патронату над дитиною. Функції з організації послуги патронату над дитиною покладено на Олександрівський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

На сьогоднішній день в районі підготовлено 2 патронатні сім’ї, які пройшли навчання, мають відповідні сертифікати і функціонують. Одна сім’я створена в Олександрівці, друга в Михайлівці. В цих родинах проживає 5 дітей. З мамами цих дітей спільно зі службою у справах дітей проводилась тривала робота по вирішенню проблемних питань та поверненню дітей в родини. Але на жаль, мами обрали інші переваги. Тому, 11 і 15 березня 2019 року пройшли заключні судові засідання і винесено вирок позбавлення їх батьківських прав. Службою у справах дітей підбираються дітям сімейні форми виховання, а патронатні сім’ї зможуть знову взяти на тимчасове проживання та виховання інших діток до вирішення проблемних питань їх батьками.

Також на нараді розглянуто питання криміногенної  та надзвичайних ситуацій у районі. 

Кількість переглядів: 48