Управлінням юстиції проведено “круглий стіл” з державними реєстраторами Олександрівського району

15 березня Управлінням державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за сприяння місцевої влади проведено виїзне засідання “круглого столу” з державними реєстраторами нерухомості і бізнесу з смт Олександрівки та працівниками Центру надання адміністративних послуг.

Захід відбувся в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Олександрівської районної державної адміністрації за участі завідувача сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області Олени Могильної, завідувача юридичним сектором апарату райдержадміністрації Володимира Гури, завідувача сектору з питань державної реєстрації – державного реєстратора Руслана Шевченка, державного реєстратора Олександра Кравців, завідувача сектору Центру надання адміністративних послуг – адміністратора Віталія Волошаненка, а також адміністратора ЦНАПу Юлії Кислої.

Під час круглого столу учасники заходу обговорили нормативні зміни у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та бізнесу, практичні ситуації та типові помилки, які виникають під час реєстраційних дій, порядок формування та пересилання реєстраційних справ, інше. Особливу увагу приділено контролю за діяльністю державних реєстраторів та питанню організаційної єдності фронт-офісу (ЦНАП) та бекофісу (субєктів надання адміністративних послуг) в межах місцевого органу влади.

Державні реєстратори та адміністратори ЦНАП мали нагоду поділитись своїм досвідом, практичними навичками та у свою чергу, отримати відповіді на запитання, що їх цікавлять.

Також, присутні ознайомилися з загальнонаціональним правопросвітницьким проектом Міністерства юстиції України “Я маю право!”, отримали ряд інформаційних буклетів, розроблених в рамках проекту. З метою популяризації реформ, які проводяться Міністерством юстиції, приділено увагу послугам проекту “Онлайн-будинок юстиції”.

Кількість переглядів: 36