Як захистити свої права споживача житлово-комунальних послуг?

Як захистити свої права споживача житлово-комунальних послуг?

З метою підвищення рівня обізнаності громадян щодо правильного нарахування тарифів на послуги з постачання теплової енергії і гарячої води надаємо для ознайомлення інформаційно-правовий буклет в межах правопросвітницької кампанії «Чесна платіжка» завдання якої:

-інформування споживачів житлово-комунальних послуг про рішення Уряду щодо встановлення максимально допустимих граничних тарифів на постачання теплової енергії та гарячої води;

-інформування громадян про чіткі покрокові алгоритми дій, які допоможуть захистити права споживачів житлово-комунальних послуг;

-інформування щодо способів захисту своїх прав громадянами у разі отримання нечесної платіжки;

-активізація споживачів житлово-комунальних послуг щодо захисту своїх прав.

Для отримання більш детальної інформації звертайтеся до відділу «Олександрівське бюро правової допомоги» Олександрійського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги можна звернутися за адресою: смт. Олександрівка, вул. Незалежності України, 63тел.: (05242) 3-25-98.

Для цілодобового доступу громадян до безоплатної вторинної правової допомоги діє єдиний контакт-центр за номером 0-800-213-103, дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України.

Кількість переглядів: 4